Bewertungen

BE NATURE-RATEVerzichten Sie der Umwelt zuliebe während Ihres Aufenthaltes auf die Zimmerreinigung und erhalten Sie einen Preisnachlass von bis zu 15,00 Euro
%

Immer der beste Preis

Bei Direktbuchung auf unserer Homepage erhalten Sie mit dem Code ONLINE pro Übernachtung einen 5,00 € Preisnachlass.

Bestpreis buchen
93.9% „Sehr gut‟

Unser Kundenzufrieden|heitsindex

basierend auf 4385 Bewertungen

Das sagen unsere Gäste

80%
21.09.2022 | Von: Günther Schwecke

„Sehr gut‟

Mehr anzeigen
67%

Zimmer

100%

Frühstück

83%

Sauberkeit

100%

Service

50%

Preis

100%
19.09.2022 | Von: Cynthia Ramm

„Great end to our trip! Would definitely stay here again when back in Munich! Loved the location, staff was very friendly.‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Frühstück

100%

Sauberkeit

100%

Service

100%

Preis

„Dear Cynthia, thank you so much for your great review, which we really appreciate. It was such a pleasure hosting you and we are so glad you enjoyed your stay at Metropol a lot. We are very happy to read you liked the decor and comfort of your room a lot. I am sure Nicole will be pleased to read your positive feedback on her work and support. Helping you to fix your departure plans went without saying! Thank you for appreciating our breakfast service. Awesome the food selection were to your taste. We feel lucky to read you will stay with us again. All the best meanwhile! Yours Paula‟

97%
19.09.2022 | Von: Georg van Rensburg

„Excellent stay‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Frühstück

100%

Sauberkeit

100%

Service

83%

Preis

„Dear Georg, thank you so much for your great review. We are glad you very much enjoyed your time at Metropol. Looking forward to your next visit. Best regards, Paula‟

83%
18.09.2022 | Von: Cecilia

„Great location, friendly staff, super breakfast. Tiny very expensive room‟

Mehr anzeigen
67%

Zimmer

100%

Frühstück

100%

Sauberkeit

100%

Service

50%

Preis

„Dear Cecilia, thank you for your visit and your review. We are glad you had a nice stay at our hotel. Good to read you appreciated the central location of Metropol and enjoyed the friendliness of our staff a lot. Regarding your feedback on the price of your room I would like to let you know that you booked two different room categories which differs in the price. While staying with us the first time, you stayed in a Business room which are bigger sized. During your second stay you stayed (as booked) in one of our Comfort rooms. Comfort rooms are the smallest room we offer and therefore always the most economic possibility to book. Due to an important fair in the city of Munich the price for the room was higher than during normal season. Prices for all room categories increase during high seasons. (fairs, events, season,...) We hope you will stay with us again next time you will be visiting Munich. All the best, regards Paula‟

97%
18.09.2022 | Von: Ulrike Köhler

„Sehr nettes Personal und hervorragendes Frühstück. Die Lage des Hotels, nur wenige Gehminuten vom Hauptbahnhof entfernt, ist ideal, um die Stadt zu erkunden. Wir kommen gerne wieder..‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Frühstück

100%

Sauberkeit

100%

Service

83%

Preis

„Liebe Frau Köhler, wir möchten uns heute nochmals für Ihren Besuch bei uns bedanken und auch dafür, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Klasse, dass unser freundliches Personal so einen positiven Eindruck auf Sie gemacht hat und Sie den Service in unserem Haus so wie auch unser Frühstück genossen haben. Die zentrale Lage unseres Hotels ist wirklich perfekt um München zu erkunden. Es freut uns sehr, dass Sie dies Nähe zum Zentrum geschätzt haben und diese ein großer Vorteil während Ihrer Zeit bei uns im Haus war. Gerne sind wir bald wieder einmal für Sie da. Beste Grüße, Ihre Paula‟

88%
18.09.2022 | Von: Shakti Golyan

„Good location. Spacious, clean and comfortable rooms.‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Sauberkeit

100%

Service

50%

Preis

„Dear guest, thank you for staying with us again. We are very glad you like our hotel a lot and appreciate the central location as well as the comfort and amenities of our rooms. Due to Oktoberfest season prices for rooms in Munich increase. We also adapt our prices during high season or special events (such as the Oktoberfest or big fairs), therefore the price for your booked room was higher than you are used to it. Thank you for your understanding. We are already looking forward to your next visit. Best regards, Paula‟

83%
17.09.2022 | Von: Janet Lockwood

„Good. I liked the heated towel racks, because I could dry my hand washable items. The bathroom was very tight and I wish there had been a hand rail for the shower. I was very nervous about falling.‟

Mehr anzeigen
83%

Zimmer

83%

Frühstück

100%

Sauberkeit

67%

Service

83%

Preis

„Dear Janet, thank you for your visit and your review. We are glad you liked your stay at our hotel. Thanks for letting us know that you appreciated the heated towel racks in your bathroom. It's always lovely to have a warm towel, especially during colder season. We received your idea of improvement and will forward your suggestion for a hand rail in the shower to the management. Thank you for sharing your idea. Looking forward to host you again. Regards, Paula‟

100%
17.09.2022 | Von: Ivonne Metzger

„Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Sämtliche Mitarbeiter waren sehr freundlich und nett. Mir hat außerdem gefallen, dass ein Kühlschrank mit Getränken (gegen Bezahlung) jederzeit verfügbar ist. Wir sind abends spät zurückgekommen und haben noch ein Radler bekommen. Das Frühstück war sehr reichhaltig, es hat an nichts gefehlt.‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Sauberkeit

100%

Service

100%

Preis

„Liebe Ivonne, schön, dass Sie der Empfehlung Ihrer Freundin nachgekommen sind und unser Haus für Ihren Aufenthalt in München gewählt haben. Wir freuen uns sehr, dass wir auch Sie von unserem Haus und Service überzeugen konnten und Sie die Zeit bei uns im Metropol genossen haben. Klasse, dass der Getränkeautomat Ihnen am Abend nach Ihrer Rückkehr ins Hotel noch Freude mit einem Radler bereitet hat. :) Auch unser Getränkeautomat mit Heißgetränken steht unseren Gästen 24/7 in der Lobby zur Verfügung. Hier dürfen sich unsere Gäste sogar kostenfrei bedienen. Wir würden uns freuen, wenn Sie wieder einmal unsere Gäste sind. Beste Grüße, Ihre Paula‟

100%
17.09.2022 | Von: Anonym

„My experience was so great that should I come to München again I will definitely stay here again !‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Frühstück

100%

Sauberkeit

100%

Service

100%

Preis

„Dear guest, thank you so much for your visit and your great review, which we really appreciate. It's such a pleasure to read your positive feedback on our hotel. We are glad you enjoyed the friendliness of our staff and enjoyed the service we offer. The breakfast we offer is indeed superb. We are glad you enjoyed the selection we offer a lot. We appreciate your suggestion of improvement - thank you. We removed all Nespresso machines and kettles from the rooms some weeks ago. We are trying to improve our contribution to the environment constantly. Therefore we replaced all kettles and coffee machines from the rooms and instead of single use all our guests can now profit from our modern coffee and tea dispenser in our lobby. Thanks for accompany our way to a better environment. Please note that you can make us of pay TV installed on our tablets. I am sure you can find some english movies for your entertainment there. We are already looking forward to your next visit. Best regards, Paula‟

100%
17.09.2022 | Von: CHRISTOPHER DOMINIC ALMEIDA

„simply the best‟

Mehr anzeigen
100%

Zimmer

100%

Sauberkeit

100%

Service

100%

Preis

„Dear Christopher, thanks for your visit and your review. We are glad you liked your stay at our hotel. Looking forward to your next visit. Best regards, Paula‟

Bei Wünschen oder Änderungen rund um Ihre Reservierung kontaktieren Sie uns bitte per E-Mail.